VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1293057
Misschien tips om deze te controleren.
Is er een verband tussen een niet werkende benzine meter op het dash en een kapotte opvoer pomp?
Dus kan het zijn dat als de benzinemeter niets aangeeft op het dashboard, dat dit een teken is dat de opvoer pomp ook kapot is ?

Mvg.
#1295918
opvoerpomp is best belangrijk. Wel appart dat nu pas duidelijk word dat de auto een lange tijd heeft stilgestaan. Je probleem lijkt te zitten in de brandstoftoevoer. is het wel een originele auto? geen omgebouwde? wat je eens zou kunnen testen is de brandstofdruk. Je kunt bv 2 flesjes injectiereiniger bij je brandstof doen. Maar als de boel echt vervuild is zit er niks anders op dan de boel schoon maken.

Ik heb ooit een keer een test gedaan met de brandstof.
Trek je injectoren eruit en doe deze in 4 colaflessen. Vervolgens ga je je brandstofpomp doorlussen met een draad en 2 platte stekkers. Als het goed is loopt de pomp nu(hoorbaar onder de auto) Als je de rubberen dop bovenop je luchtweger er af hebt, en vervolgens de ronde alu plaat omhoog trekt (met magneet oid) dan moeten je injectoren spuiten. Hoe hoger de klep des te meer moeten ze spuiten. Op die manier kun je controleren of er nog genoeg bezine uit je injectoren komt en hoe het sproeibeeld is.
Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]