VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
door golfje2
#1261394
Lijkt me dat dat rubber versleten al zijn. Haal ff bij de dealer voor een euro een nieuwe. Bij de bevestiging moet je ff kijken of het haakje aan de kabel niet verbogen is, anders gewoon weer rechtbuigen. Heb geen idee of linksom of rechtsom, moet je gewoon kijken hoe de kabel het beste loopt.

Maar kijk eerst eens of de gaskabel wel soepel loopt en niet blijft haken ergens, anders zit je binnenkort weer met precies hetzelfde probleem ;)
door golfie30
#1261422
ja het haakje was verbogen.gas ging nogal zwaar met intrappen gelijk ff kabel goed in gespoten met wd 40 en de veren bij de carburateur ook ff goed ingespoten.en het haakje weer goed recht gebogen iets door de haak heen, gas gaat weer zo soepel als nieuw. maar nu het volgende als ik een paar x de rem intrap gaat ie heel erg schommelen in toeren wat kan dat zijn?gaat dan echt heel beroerd lopen snap er niks meer van. gaat om een golf 2 1300 i nz motor uit 1991 hij rijd voor de rest goed prima .maar is echt alleen als je stil staat ,dus stationair
door golfie30
#1264457
had het haakje terug gebogen maar ging weer terug metaalmoeheid denk? zit er ook al 250000 km onder. gelijk ff een nieuwe eronder gezet,en is weer super nu toppie :D :D thnx
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]