VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
door jackel61
#1262676
Beste mensen,

Ik heb onlangs een Golf 2 GTD(1986) gekocht gruwelijke ding veel en veel sneller dan mijn vorige 1.6 diesel. Nu heb ik een probleem de ramen zijn van binnen ieder keer kletsnat. Ik heb naar de koelvloeistof gekeken maar dat wordt niet minder dus kachel radiator is goed. De deurrubbers zijn wel versleten, maar nu wil ik nieuwe daarvoor kopen ben al 2 dagen aan het zoeken heb niks kunnen vinden. Weet iemand waar ik die rubbers kan kopen??
door willemvansoeren
#1262693
jackel61 schreef:Beste mensen,

Ik heb onlangs een Golf 2 GTD(1986) gekocht gruwelijke ding veel en veel sneller dan mijn vorige 1.6 diesel. Nu heb ik een probleem de ramen zijn van binnen ieder keer kletsnat. Ik heb naar de koelvloeistof gekeken maar dat wordt niet minder dus kachel radiator is goed. De deurrubbers zijn wel versleten, maar nu wil ik nieuwe daarvoor kopen ben al 2 dagen aan het zoeken heb niks kunnen vinden. Weet iemand waar ik die rubbers kan kopen??
op de sloop staan zat golfjes 2 met goede deurrubbers. wat je ook nog kan controleren is de folie achter je deurbekleding. vaak krimpt het en komt er water in de auto.
door jackel61
#1262764
Leuke eraan is dat er geen vloermatten inzitten.
Ik ga zaterdag nieuwe interieur inzetten vanwege de deurpanelen die verrot zijn dan ga ik ook kijken naar de folie of het wel goed zit.
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]