VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg
door Arnold74
#986663
Zwarte koplampen zijn wel leverbaar op de tiguan, kijk maar eens bij Hella.
door ac10456
#987353
Je hebt leer zie ik, waarom geen electrische stoelen, standaard toch?
En geen navie genomen??
door Flitzio
#987711
ac10456 schreef:Je hebt leer zie ik, waarom geen electrische stoelen, standaard toch?
En geen navie genomen??
Als je leer neemt dan komen de electrische stoelen te vervallen, geen idee waarom eigenlijk.
De stoelverwarming blijft wel aanwezig maar is niet via het dashbord te bedienen. Daarvoor in de plaats zit een knopje naast de stoel.

De navigatie is voorlopig niet leverbaar en vond het zelf enorm prijzig (iets van 2100,00). Ik zal al op internet dat deze ook te leveren is voor 1500,00 euro inc. inbouw. Dat scheelt nogal.
Overigens lees ik ook vaak dat er ingebroken wordt bij auto's die de RNS 510 ingebouwd hebben en dat het relatief eenvoudig is om het ding eruit te slopen.
Ik navigeer wel met m'n Nokia N73, net zo handig voorlopig...
door Flitzio
#987713
Ik lees net op de Hella site dat zo'n set 429,00 euro kosten. Op de sirocco staat dat best heftig hoor. Daar moet ik echt even over nadenken geloof ik...
door ac10456
#987715
Ik heb leer met electrische stoelen (uiteraard) dit is standaard! Weer zo'n vreemde stunt van VW. Ik heb bijvoorbeeld een 6AUT, terwijl degene die nu bestellen krijgen een 6DSG, vreemd!
De RNS510 niet leverbaar, het moet niet gekker worden, is trouwens een perfect systeem, bevalt ons prima. Heb mijn twijfels of deze achteraf in te bouwen is? Je kunt mijne bekijken bij Tiguan 2.0 T&F TSI topic !!
Succes met je car, groetjes Paul
door Arnold74
#990793
Flitzio schreef:
ac10456 schreef:Je hebt leer zie ik, waarom geen electrische stoelen, standaard toch?
En geen navie genomen??
Als je leer neemt dan komen de electrische stoelen te vervallen, geen idee waarom eigenlijk.
De stoelverwarming blijft wel aanwezig maar is niet via het dashbord te bedienen. Daarvoor in de plaats zit een knopje naast de stoel.

De navigatie is voorlopig niet leverbaar en vond het zelf enorm prijzig (iets van 2100,00). Ik zal al op internet dat deze ook te leveren is voor 1500,00 euro inc. inbouw. Dat scheelt nogal.
Overigens lees ik ook vaak dat er ingebroken wordt bij auto's die de RNS 510 ingebouwd hebben en dat het relatief eenvoudig is om het ding eruit te slopen.
Ik navigeer wel met m'n Nokia N73, net zo handig voorlopig...

Ik heb ook leer, en ook verwarmde stoelen. Heb het echter later in laten bouwen. Dan krijg je dus zo'n knopje op de zijkant voor de bediening. Niets mis mee natuurlijk, maar je moet wel even het juiste antwoord geven.

Wanneer je leer af fabriek besteld zit de bediening van de stoelverwarming in het paneel van de airco.
door Flitzio
#990945
Excuus voor de verwarrende regel mijnerzijds :?
door Michel1970
#1133943
Hoi, ik heb mijn Tiguan alweer sinds maart 2008, en inmiddels staat er 76.000 km op de teller.
Het is een 2.0 TDi 140 pk en ik ben er erg tevreden over.
Eén van de minpunten : die gruwelijk irritante handrem .............
Eén van de pluspunten : de trekhaak.

Afbeelding

Afbeelding
door patrickvdb
#1396757
Ik zie dat hier lange tijd niets meer verteld is. Niemand die nog een tiguan gekocht heeft :o

Zelf heb ik begin mei een Tiguan 1.4 TSI 150 PK blue motion besteld. Helaas moet ik nog wachten tot augustus. Hij staat ingepland op 4 augustus voor productie en dan zou ik hem rond 17 augustus hebben.
De wachttijden blijven dus relatief hoog.
door tiguan143
#1405769
Klopt inderdaad, in april de Tiguan besteld 1.4 tsi, panorama, leer, etc..

levertijd was 12 weken plus een extra vertraging voor de 1.4. modellen met 6 weken, dus ik ben pas in augustus (week 34) aan de beurt :(
door ac10456
#1406367
Dag mannen (dames), even een update.
Heb de mijn nu bijna twee jaar en hij bevalt nog steeds super. Kreeg van de dealer een bericht dat binnenkort de garantie verloopt, of alles naar wens was? Behalve het hinderlijke "kraakje"
in de kofferbak als je door een kuil rijd, zijn we dik te vreden!
Het is een black T&F 2.0 TSI(gechiped) aut6, br leer, panorama, Nav RNS 510 DVD, zelf inpark. met camera en 19" velgen. (jammer dat de foto's uit een eerdere topic zijn verdwenen)
Groetjes Paul

Beetje late reactie maar lokale schadeherstelbedri[…]

Dag allen Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe ID4.[…]

Golf 7 gte app

Goedemorgen, Ik heb een probleem met de app-bedie[…]

Verhelpen vals olie druk probleem

Inmiddels erachter dat er geen printplaat in het t[…]

Na 1 week rondrijden met alle foutmeldingen en aan[…]

De navigatie plant regelmatig erg onlogische route[…]

Op het scherm zijn twee knoppen die prominent aanw[…]

Gezocht: caddy mk1

Goedendag, Ik ben opzoek naar een harde en zo goed[…]