VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf I, II, III, Jetta en Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door timh
#564011
ev heeft hydro stoters en mech stoters(ligt aan bj) en kwa stroringen weet ik verders nie zo veel
door zespri
#571852
EV heeft alleen maar hydraulisch

Storingen zijn hetzelfde als elke andere motorcode, als je er fatsoenlijk mee omgaat en op tyd dingen maakt doet ie het net zo goed als alle anderen.
Ik ben van mening dat het verschil alleen in pk's zit, want alles wat vw maakt is degelijk :roll:
door timh
#571961
ev heeft ook mechanische stoters hoor.
Gebruikersavatar
door Fabian_GTI
#579740
Nou weet ik het niet meer, expert gevraagd hier :mrgreen:
Mijn EV uit 1986, heeft die mechanishe of hydrolishe klepstoters ??
door timh
#579748
zit er geen sticker meer op je kleppen deksel???
maar persoonlijk denk ik dat je net als ik hydro stoters hebt.
heb zelf namalijk ook een ev uit 1986 dusz
Gebruikersavatar
door tempel
#684904
Leuk topic ,mis alleen het RD blok ,wat in mijn vorige GTI zat. KE-Jetronic , 107 pk , 154Nm en kat met Lambdaregeling .
Gebruikersavatar
door golf2cleaned
#712840
Hey Volkswagen kenners,

Ik ben nieuw hier op het forum en ben aan het proberen meer info over golf 2tjes te verzamelen. Ik heb zelf nog GEEN auto. Maar wil dolgraag als eerste auto een golfje 2 hebben. Ik weet hier jammer genoeg nog maar zeer weinig over. :(

Nu wilde ik vragen welke motor van die 3 in het eerste bericht is nu het meest geschikt voor een beginner? Dus welke motor kan in mijn geval zeer handig zijn.

Ik doe zelf al een 2 jaartjes aan mijn vespa ciao werken en weet hier zeeeeer vel over, maar dit heeft niks te maken natuurlijk met dit topic. Ik wilde gewoon laten blijken dat ik wel wat technisch inzicht heb.

En ben 17 :D Word er volgende maand 18. :wink: Maarjah dit is allemaal offtopic.

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
door golf2cleaned
#723816
Iemand een idee van mijn vorig bericht? :)
door timh
#724402
ik zelf ben met een ev begonne dat is dus een 1.8 8v 82 kw.
liep goed niks geen probleme mee gehad dus. die kan ik je aan raden maar moet eerlijk zijn dat ik met de verdere motoren niet heel veel ervaring heb
Gebruikersavatar
door enkhuizergolf
#732398
golf2cleaned schreef:Hey Volkswagen kenners,

Ik ben nieuw hier op het forum en ben aan het proberen meer info over golf 2tjes te verzamelen. Ik heb zelf nog GEEN auto. Maar wil dolgraag als eerste auto een golfje 2 hebben. Ik weet hier jammer genoeg nog maar zeer weinig over. :(

Nu wilde ik vragen welke motor van die 3 in het eerste bericht is nu het meest geschikt voor een beginner? Dus welke motor kan in mijn geval zeer handig zijn.

Ik doe zelf al een 2 jaartjes aan mijn vespa ciao werken en weet hier zeeeeer vel over, maar dit heeft niks te maken natuurlijk met dit topic. Ik wilde gewoon laten blijken dat ik wel wat technisch inzicht heb.

En ben 17 :D Word er volgende maand 18. :wink: Maarjah dit is allemaal offtopic.

Alvast bedankt.
hey man als ik jouw was zou ik niet met een gti beginnen ik zeg niet dat je brokken maakt enz maar de kans is wel groter :|

Als ik jou was zou ik met een 1800 moter beginnen en na een jaartje overstappen op gti of een engineswitch doen. :D

Dat is mijn advies en als je toch voor gti gaat...neem dan de pf of pb ik had heb er hele goede ervaringen met deze motoren.

greetz,

Nigel
Gebruikersavatar
door Fabian_GTI
#732514
Wat je ook doet geen 16v PL nemen [help] :lol:
Gebruikersavatar
door KaRaKaN
#732536
enkhuizergolf schreef:
golf2cleaned schreef:Hey Volkswagen kenners,

Ik ben nieuw hier op het forum en ben aan het proberen meer info over golf 2tjes te verzamelen. Ik heb zelf nog GEEN auto. Maar wil dolgraag als eerste auto een golfje 2 hebben. Ik weet hier jammer genoeg nog maar zeer weinig over. :(

Nu wilde ik vragen welke motor van die 3 in het eerste bericht is nu het meest geschikt voor een beginner? Dus welke motor kan in mijn geval zeer handig zijn.

Ik doe zelf al een 2 jaartjes aan mijn vespa ciao werken en weet hier zeeeeer vel over, maar dit heeft niks te maken natuurlijk met dit topic. Ik wilde gewoon laten blijken dat ik wel wat technisch inzicht heb.

En ben 17 :D Word er volgende maand 18. :wink: Maarjah dit is allemaal offtopic.

Alvast bedankt.
Dat is mijn advies en als je toch voor gti gaat...neem dan de pf of pb ik had heb er hele goede ervaringen met deze motoren.

greetz,

Nigel
voor de duidelijkheid, neem het liefst dus een 1.8 8 klepper gti. Geen 16v. Dat is koppijn. 99% is afgetrapt.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]

Bougies Polo 1.4 GTI (6R)

Even een vraagje, vandaag de bougies vervangen (wa[…]

Er is een vast bedrag dat volkswagen vergoed in NL[…]

Ben nu toch aan het heroverwegen wat ik met de ove[…]

Polo 2016 start niet

Waarmee is de auto uitgelezen? Veel tools zijn nie[…]

Probleem bleek uiteindelijk een kapotte EGR klep. […]

Ik had stoeprandschade en kon mijn velg laten hers[…]

Mijn T roc vanuit Italië is ook offline naar 2 jaa[…]