VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf I, II, III, Jetta en Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door VeeWee16v
#833170
Ach ja, die van mij ligt nu ook helemaal stil. Ik ben de complete draadboom en zekeringkast aan het inbouwen van een Corrado G60. Zo blijf je van de straat he :-)
Gebruikersavatar
door TCD
#833215
ik heb nog wel een "flens"om de co-potentio meter vast te zetten, pb maar bij interesse,
Gebruikersavatar
door golfgtipower
#855112
wie kan me nog wat verdere info verstrekken mbt de temperatuur sensors

heb ook de kabelboom van de corrado gebruikt die dus echt in de zekerings kast gestoken word

dus heb 2 temeratuur sensors over die een plek moeten hebben

nu zit bij de kr 2 aansluiten waar een 2 polige connector op past welke ik dus ook over heb 1 zit vast in een alu blok en 1 zit in de kop geschroefd weet niet als die beide kvs sesoren zijn aangezien er nog 3/4 kvs met 1 polige aansluitingen zitten

nu word er gepraat over ABF sensor , Blauwe sensor (zit dus in digifant gedeelte ) , audi S2

maar wat komt waar pressies en wat hoort waarbij dat is het gedeelte waar ik nu op vast loop eigenlijk :mrgreen:
#1251189
Nou heb het hele topic door gelezen en er staan een hoop rare dingen waar ik dus nooit uit zou komen.

Nu heb ik zelf een 1.8 16v Kr oud type en die wil ik heel graag omgebouwt hebben naar digifant.
Wie kan dit voor mij doen (graag iemand die het niet voor de 1e keer doet natuurlijk en weet wat die doet) en wat zou alles bij elkaar gaan kosten.

Daarmee wil ik dus zeggen breng de auto goed lopent kom em daarna weer ophalen en alles moet weer perfect in orde zijn..

Zit nu al wel een spaghetti op en groupe A uitlaat wat zou er beter op worden als ik er digifant op bouw wordt het sneller of loopt het gewoon allemaal een stuk netter/rustiger ??

Pb's zijn welkom over de prijs van het hele zooitje bij elkaar..
#1331204
Mijn conversie naar digifant 2 is gestart, afgelopen zaterdag onder genot van een bak koffie fuealrail + benzinedrukregelaar afgehaald bij bolku.

Nu heb ik een witte/beige sensor nodig die ook op een PL/A9/ABF zit maar is dit een enkelvoudige aansluiting of een dubbelpolige aansluiting? Iemand toevallig een nummer hiervoor? De dealer heeft nogal moeite met het vinden van de juiste...
#1513423
En een 16v PL op digifant laten lopen is dat veel anders kwa onderdelen dan voor KR?
Wil mijn PL ombouwen naar digifant 1 namelijk en zag hier in dit topic al een onderdelen lijst
nu is mijn vraag kan ik deze lijst ook aanhouden ondanks dat ik een PL heb?

Groeten Kevin ;)

Alles in 1 keer proberen te wissen? Probeer het e[…]

Vreemd geluid bij wegrijden

Dealer net gebeld……ik had gewoon 2 jaar fabrieksga[…]

waarde bepaling

Goedemiddag, Ik vroeg mij af hoe iedereen de waard[…]

navigatie MIB2

Er komt geen nieuwe meer uit. Die voor de High i[…]

Rijbereik wordt berekend aan de hand van het verbr[…]

T roc meer geluid willen horen

Hoi allemaal, Ik heb een t roc uit 2018. Stage 1 […]

Hoi allemaal, Ik heb een t roc uit 2018. Ik was b[…]

Hoi Allemaal, Ik heb een t roc uit 2018 waar waar[…]