VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
door Vweigenaargolf
#2851171
Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier. ik ben ten einde raad.

Ik heb een golf 7 2013 (122pk) 1.4 tsi. ik heb de auto vorig jaar in mei gekocht van iemand. ik heb de auto met 118k NAP (aantoonbaar) en goed onderhouden gekocht. echter had ik er na dat ik hem kocht 14k kilometer mee gereden. de auto kreeg cilinder overslag. de auto had wat olieproblemen bij elke 2000km 1 liter bijvullen. hierop besloot ik de motorblok te reviseren. na dat ik hem gereviseerd had begon pas echt de problemen. Elke keer ging er een bobine met bougie stuk. dit verschilde telkens van cilinder. dit gebeurde telkens binnen 1500km. de auto loopt ook onregelmatig. als of er te arm van zuurstof is.

na de revisie is het volgende vervangen waarvan wij zagen dat er problemen mee zat,
1. hoge druk benzine pomp
2. inlaat spruitstuk deze had een lek
3. injector galerij
4. ecu is uitgelezen en was nog goed

na dit allemaal te hebben vervangen loopt de auto nog steeds heel erg onregelmatig en lijkt het als of de motorblok er uit trilt. we hebben een computer er op aangesloten en deze geeft aan dat de map sensor niet de goeie waardes aangeeft in de plaats van dat de waardes oplopen tijdens het gas geven gaan de waardes alleen maar omlaag. deze is vervangen voor een nieuwe en nog steeds de zelfde problemen.

kan dit aan de motorblok liggen of hebben jullie ervaring waar dit wel aan kan liggen. zit nu al onder nabij een jaar met een pech auto en 7000 aan kosten zonder de probleem te hebben gevonden. de onderdelen die vervangen zijn. zijn ook allemaal origineel van volkswagen

groetjess
Passat b7 clima probleem

Goedendag, Ik heb een. Passat uit 2012 waarvan de[…]

vw golf 2013 1.4 tsi

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. ik ben ten ei[…]

Handleiding VW Tiguan

Niet leverbaar? dat lijkt me vreemd. Ik bestelde d[…]

Ik ben op zoek naar T20 schroeven voor het interie[…]

Het hangt voor een groot deel af van hoeveel % de […]

Vraag over de Volkswagen app

Volgens mij een nutteloze functie want zoveel is e[…]

Enkel vragen Tiguan 2022

Hallo Golfweber, als je de lampjes/reflectoren on[…]

De TA van mijn Tiguan uit 2022 vertoont kuren die […]