VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
door Willard02
#2849203
Ik heb een golf 3 rolling stones,

Maar heb nu het probleem dat als ik de alarmlichten aanzet gaat het contact aan alsof je de sleutel draai, heeft iemand hier een oplossing voor?
door Mari
#2849210
Altijd jammer als niet het hele verhaal verteld wordt.. vergeet de alarmlichtschakelaar maar, probleem zit in het geen je gewijzigd hebt... nu moeten we zeker nog uit je trekken WAAROM je het gewijzigd hebt?

Mag duidelijk zijn, als je niet alle relevante informatie met ons deelt, je het helpen wel heel erg lastig maakt...
door Willard02
#2849211
Ik ben bezig met een basis golf 3 rolling stones 1.8L benzine 90pk uit 1996 met 97862Km(hatchback), met enkel stuurbekrachtiging als optie. Ben nu bezig met airco(handmatig, zo wel clima wille maar handleiding van Antoineveld is weg), elektrische ramen en spiegels, centrale vergrendeling, stoelverwarming, cruise control, passagier airbag, MFA en voor mistlampen, koplamphoogte regeling, verstelbare stuurkolom. Heb een kabelboom uit een golf 3,5 uit 1994 cabrio zonder MFA en stoelverwarming, dat heb ik er los bijgezocht. Welke info wil je nog meer?

Dank je wel mari, sorry daarvoor had inderdaad gek[…]

Druk op de rempedaal

Dan wordt het tijd dat ze eens met VCDS aan de gan[…]

@vwbasm sorry voor de late reactie, was nog niet[…]

Software update ID 4

heeft niets met je update te maken maar met je sch[…]

Zal ik maandag eens laten doen

Goedendag mensen, Mijn naam is jeroen en kom uit E[…]

Tiguan dashboard lampjes

beste heer, dank dat u zo snel en uitgebreid kon[…]

Ik volg even. Ik heb ook een ADZ motor en bij mij […]