VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door walid
#2823800
Heb een vraag betreffende comming homehet is een T-ROC 2019 .
ik comming home ingesteld op 30 s echter als ik de sleutel er uit trek gaan de lampen direct uit. Bij ontgrendelen van de auto ( leaving home) gaan de lampen wel aan. Wie weet waar dit aan kan liggen.
Ik heb de lichtschakelaar altijd op de auto stand staan
bedant
door Apti5858
#2823804
Bij mijn golf 7 moet ik eerst 1x groot licht doen voordat ik uitstap. Daarna als je de deur open doet dan blijft het aanstaan (ook ingesteld op 30s)
Misschien is het bij die van jou ook zo
door Mari
#2823805
Yup, even met groot licht seinen voor het uitstappen en de lampen blijven gedurende de ingestelde tijd aan... Ik was van mijn MK5 gewend dat de lampen aanbleven, heb ook even moeten zoeken om er achter te komen hoe het werkt!
door Mari
#2823835
... je mag elke keer dat je het wil gebruiken even seinen met groot licht... kortstondig seinen, hoeft nog geen seconde te zijn is voldoende.
#2823844
Mari schreef:... je mag elke keer dat je het wil gebruiken even seinen met groot licht... kortstondig seinen, hoeft nog geen seconde te zijn is voldoende.
Klopt, toch vind ik het raar dat het niet gewoon aan blijft staan en dat je elke keer als je het wilt gebruiken even moet seinen.
Ik zie de logica daar niet van :?
Gebruikersavatar
door walid
#2823890
Apti5858 schreef: 15 jan 2020 00:48 Bij mijn golf 7 moet ik eerst 1x groot licht doen voordat ik uitstap. Daarna als je de deur open doet dan blijft het aanstaan (ook ingesteld op 30s)
Misschien is het bij die van jou ook zo
het is vervelend om elke keer dat je uit stapt de groot lichten treken :(
door Mari
#2823908
Heb Google nog maar eens geraadpleegt.... het schijnt op een MK7 mogelijk te zijn om CH automatisch te laten werken zonder eerst met groot licht te moeten seinen. Heb het niet getest, proberen is op eigen risico.

Ga naar 09 - central electronics
Ga naar optie 16 - Security Access
Geef code in: 31347
Ga naar optie 10 - Adaption

Kies voor: Komfortbeleuchtung-Coming Home Verbaustatus/Comfort illumination-Coming Home Verbaustatus
Waarde van "manual" naar "automatic" veranderen.
Laatst gewijzigd door Mari op 23 jan 2020 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
walid vinden dit leuk

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]

Bougies Polo 1.4 GTI (6R)

Even een vraagje, vandaag de bougies vervangen (wa[…]

Er is een vast bedrag dat volkswagen vergoed in NL[…]

Ben nu toch aan het heroverwegen wat ik met de ove[…]

Polo 2016 start niet

Waarmee is de auto uitgelezen? Veel tools zijn nie[…]

Probleem bleek uiteindelijk een kapotte EGR klep. […]

Ik had stoeprandschade en kon mijn velg laten hers[…]

Mijn T roc vanuit Italië is ook offline naar 2 jaa[…]