- 13 jan 2020 18:47
#2823779
Hallo!
Ik heb een motor swap gedaan van 1.8 tfsi naar 2.0 tfsi van BYT naar de CDL motor
nu heb ik alles aan kunnen sluiten en alles zover omgepint op de ecu,
maar alleen de luchtmassameter krijg ik niet werkend.
volgens het schema van mijn oude motor moeten er 5 kabels aangesloten worden, en volgens het nieuwe schema maar 3 kabels.
weet iemand hoe deze nu echt aangesloten moet worden ?
onderdeel b30 is de luchtmassameter
op beide schemas is pin 3 voeding via een zekering.
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Mvg Paul
Ik heb een motor swap gedaan van 1.8 tfsi naar 2.0 tfsi van BYT naar de CDL motor
nu heb ik alles aan kunnen sluiten en alles zover omgepint op de ecu,
maar alleen de luchtmassameter krijg ik niet werkend.
volgens het schema van mijn oude motor moeten er 5 kabels aangesloten worden, en volgens het nieuwe schema maar 3 kabels.
weet iemand hoe deze nu echt aangesloten moet worden ?
onderdeel b30 is de luchtmassameter
op beide schemas is pin 3 voeding via een zekering.
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Mvg Paul