VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene VW Tuning & Styling topics
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2769394
Mick96 schreef:past dit? Ik heb een leuke set van 17 inch gevonden voor onder de mk3 gti. 35 ET en 7,5J. Mijn auto is een klein tikje verlaagd doormiddel van verlagingsveren. past dit? http://imgur.com/a/6zy8L
edit: liggen 17/45/225 banden om maar een smallere band is een optie indien nodig.
5x100, naafgat 57,1mm en een paar plattere banden zoals 205 40 17 eromheen, dan moet het passen
#2769399
Mick96 schreef:past dit? Ik heb een leuke set van 17 inch gevonden voor onder de mk3 gti. 35 ET en 7,5J. Mijn auto is een klein tikje verlaagd doormiddel van verlagingsveren. past dit? http://imgur.com/a/6zy8L
edit: liggen 17/45/225 banden om maar een smallere band is een optie indien nodig.
17x7,5 et20 met 185/35r17
Afbeelding
#2772564
Beste wensen aan iedereen.
Een nieuw jaar, nieuwe voornemens. Bij deze dus al op zoek naar wintervelgen voor de Beetle die in het voorjaar geleverd wordt voor vrouwlief. Ik ben nu al op zoek want ik weet dat ik deze zomer waarschijnlijk amper tijd zal hebben...

Omdat een Beetle nu eenmaal een retro autootje is en moderne spielerei eigenlijk afbreuk doet aan het model (smaken en voorkeuren verschillen natuurlijk) ben ik op zoek naar leuke retro velgen voor de winter. In de zomer komen er de Circle Black op.

Ik zoek mij echter suf om passende wintervelgen te vinden. Daarom maak ik even gebruik van dit Topic. Dezelfde bijbestellen is geen optie, want in nabestelling kost mij dat bijna 2000 euro zonder banden...

Hierbij dus mijn vraag:
- Kan ik ergens replica Fuchs vinden in 16" of 17" en passen deze voor een Beetle?
- Een andere optie leek mij Lenso BSX velgen (zwarte). Maar hier geraak ik al helemaal niet wijs uit de maten. Zijn deze te verkrijgen in de juiste maat voor een Beetle en waar?

De standaard velgen zijn als volgt voorzien:
Steek: 5x112
Naaf: 57.1
ET: 47
bout: 14x1.50

Andere ideeën voor passende retro velgen zijn natuurlijk ook altijd welkom.
Alvast bedankt.
#2779201
Hallo mede Volkswagen bezitters,

Ik heb deze week een volkswagen UP gekocht.
Nu wil ik er nieuwe velgen opzetten en denk aan de velgen Borbet BL5 of BL4 (ik zie geen verschil) black polished
Nu is mijn vraag welke banden passen er het best onder? Wat rijd het fijnst en brengt de benzine verbruik niet te ver omhoog. Het gaat om waarschijnlijk de 16 inch velgen

Alvast bedankt
#2779225
joey1990 schreef:Hallo mede Volkswagen bezitters,

Ik heb deze week een volkswagen UP gekocht.
Nu wil ik er nieuwe velgen opzetten en denk aan de velgen Borbet BL5 of BL4 (ik zie geen verschil) black polished
Nu is mijn vraag welke banden passen er het best onder? Wat rijd het fijnst en brengt de benzine verbruik niet te ver omhoog. Het gaat om waarschijnlijk de 16 inch velgen

Alvast bedankt
Vw levert standaard met 185/50/16 banden op 16 inch
#2779327
joey1990 schreef:Hallo mede Volkswagen bezitters,

Ik heb deze week een volkswagen UP gekocht.
Nu wil ik er nieuwe velgen opzetten en denk aan de velgen Borbet BL5 of BL4 (ik zie geen verschil) black polished
Nu is mijn vraag welke banden passen er het best onder? Wat rijd het fijnst en brengt de benzine verbruik niet te ver omhoog. Het gaat om waarschijnlijk de 16 inch velgen

Alvast bedankt
bl4 is de 4 gaats uitvoering bl5 de 5 gaats...
#2779371
hebben mensen foto's van 195 40 16 op 6.5 j (opel staal)

en 195 45 16 en 165 45 16?

ben ernstig aan het twijfelen over de bandenmaat voor mijn staal dat onder mijn daily MK3 moet komen. het moet namelijk niet zoon stuiterbak worden en niet uber laag en toch de wielkasten vullen. Graag foto's!! :)
#2779927
Hoop dat ik het goede topic heb.. zo niet, hoor het vanzelf wel :D

Heeft iemand ervaring met deze band? Vredestein Ultrac Sessanta in evt de maat 225/40r18? M'n grote vriend heeft nieuwe bandjes nodig, en deze zijn relatief goed geprijsd bij euromaster!
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]