VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Timberland
#2687234
90% van de rns' en die te koop staan zijn gejat, je kan de chip waar het chassisnr op staat vernieuwen.
dan denkt de radio dat hij nieuw is, en makkelijk opnieuw in te bouwen. zelfs via de dealer
Gebruikersavatar
door 2.0GTI16v
#2703311
Ruiter91

Flinke schade zeg! Bij mij hebben ze 2 weken geleden ook de RNS510 eruit gestolen. Hoe is het bij jou afgelopen met de verkering en had je een bon van de RNS510? Bij mij wil de verzekering de RNS510 namelijk niet vergoeden, omdat die er niet af-fabriek niet in zit en ik geen bon ervan heb. Krijg dus helemaal niks vergoed niet eens een cd-speler ofzo, trappen ze niet in krijg ik te horen. :GRR:
Gebruikersavatar
door Kingpin
#2703355
2.0GTI16v schreef:Ruiter91

Flinke schade zeg! Bij mij hebben ze 2 weken geleden ook de RNS510 eruit gestolen. Hoe is het bij jou afgelopen met de verkering en had je een bon van de RNS510? Bij mij wil de verzekering de RNS510 namelijk niet vergoeden, omdat die er niet af-fabriek niet in zit en ik geen bon ervan heb. Krijg dus helemaal niks vergoed niet eens een cd-speler ofzo, trappen ze niet in krijg ik te horen. :GRR:
plaats even een verzoek voor het lenen van een bon op facebook :tu:
Gebruikersavatar
door 2.0GTI16v
#2703436
Kingpin schreef:plaats even een verzoek voor het lenen van een bon op facebook :tu:
Heb geen Facebook en heb al verschillende mensen/bedrijven gevraagd voor een bon. Maar valt dus niet mee helaas.

@VWHeart: Ben zelf ook niet 100% nederlands :lol:
door Fritsdeblitz
#2703742
Ruiter91 schreef:Ik heb vervangingswaarde terug gekregen.
En dat is


Want er zit nog al prijsverschil in diverse types en hoe ga je aantonen zonder bon welk type je had
door Fritsdeblitz
#2704079
Oke dan ja voor 500 of 600 koop je een mooie Rns nieuw type op Ebay

Oke tis dan ook een gestolen ding maar dan kan jij niks aandoen haha :tu:
Gebruikersavatar
door 2.0GTI16v
#2704134
Ruiter91 schreef:Wat mij verteld is dat ze kijken naar een vervangend toestel en daar het gemiddelde van en kwamen ze uit op €450

Ok, had je een bon van de rns510? Ik heb namelijk geen bon. Misschien dat ik het toch vergoed krijg, mocht een foto doorsturen en dan zouden ze gaan kijken.
Gebruikersavatar
door 2.0GTI16v
#2704444
Ruiter91 schreef:Nee had geen bon, moest bewijs aanleveren dat hij in mijn auto zat. Foto´s ervan had ik genoeg haha
Ok, netjes geregeld dan door de verzekering vind ik. Hoop dat ze bij mij aan de foto ook genoeg hebben. Zou je me nog kunnen vertellen waar je verzekerd bent (mag via pb)?
Stuur en stoelverwarming

In mijn GTE gaat bij dit weer elke keer bij een ni[…]

P1031 p2270 code 02 sensor

Hallo laaste dagen krijgen we meerdere codes op on[…]

Lane assist pas bij 80km/h?

Lijkt me lastig, lane assist wil je, kost wat kost[…]

Lijkt me niet normaal. Mijn auto heeft het gelukki[…]

navigatie MIB2

Inderdaad, er nu op eens een nieuwe update (nov '[…]

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en nog aan het […]

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]