VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen VWForum archief
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1319937
martijn-mk2 schreef:
C-BBS schreef:Beter dit kopen:
Afbeelding


Ligt er volgens mij aan waar de wielen gepolijst zijn. Ik heb meerdere sets gehad en de een beschadigde gewoon met unipol. Toen ik Meguiars kocht had ik hier geen last van, bij een andere set kon ik wel de Unipol gebruiken zonder te krassen..
Unipol vind ik soms net schuurmiddel tov Meguiars.
Ben ik het helemaal mee eens!
Van unipol kreeg ik allemaal hele lichte krassen in me velgen en met die meguiars glimmen ze als een tiet :mrgreen:

Er is een nieuwe iets op de markt en dat is nog fijner als meguiars.... dat heet bleu-b-gone zal vanavond even een foto uploaden van het spul..... ik gebruik het zelf en stroeve gebruikt het spul nu ook voor hoog glans verdicht... :mrgreen:
#1319943
Ik heb zelf verdichte bbs-en gehad en onderhoud gepleegd met Unipol.
Kreeg hier ook allemaal kleine krasjes mee.Op gepolijste randen van bv bbs werkt unipol weer wel erg goed.

Gewoon proberen op een klein stukje wat het minst in het zicht zit lijkt me de beste oplossing.Bij de een werkt unipol perfect en bij de ander niet.
#1321150
tembaco schreef:
Ronald87 schreef:Is dit nou HET spul om je gepolijste velgen te poetsen? of moet ik daar een andere variant van het merk voor gebruiken.

Afbeelding
kan je mij vertellen waar ik dat kan bestellen bij ons kennen ze dat niet heb die van mequairs ook de prof lijn maar die helemaal grof die paarse werkt wel goed maar ben toch benieuwd naar unipoll

Hier in Zwolle bij schaftenaar is het gewoon te koop voor rond de 20 euro geloof ik
dus mocht je kennissen hebben of dergelijke in zwolle is het te koop
#1322144
Unipol is meer een schuurmiddel..
Na verloop van tijd worden de wielen dof en moeten ze opnieuw verdicht worden.

Er is nu ook Smartwax, en dat spul voor de velgen heet RIMwax.
Ideaal spul en glimt als n malle !

Afbeelding
#1338020
hoe krijg je een beetje die kalk van de polijste velg af??

ik heb gister auto gewassen en nu zitten er zulke druppen in maar ik heb het afgespoten met water zonder kalk als het goed is...

maar kan ik nu gewoon spul er op spuiten wat kalk verwijderd want er staat genoeg in het keuken kasje om de badkamer schoon te maken...
#1351182
Ai, jammer dat het filmpje verwijderd is.

Wou graag even kijken hoe ik dat het beste kon doen. :tu:
#1352267
Er zijn natuurlijk ook andere middelen maar dit werkt goed,
wel eerst even proberen op een niet zichtbaar stukje en met schone zachtedoeken werken

dit geld natuurlijk voor alle producten omdat elke legering en product natuurlijk anders is.
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]