VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen meetings forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2775029
Op zondag 5 maart 2017 organiseren wij inmiddels de 15e VW-Speed Midwintermeeting.

Lokatie: Frans op den Bult
Plaats: Deurningen
Aanvang: 10:00 uur (eerder voor de poort staan heeft geen zin, wij moeten van alles opbouwen en hebben de tijd dus hard nodig)
Einde: 16/16:30 uur

Show & Shine: op onze manier, dus iedereen kan winnen.
Selectie: Nope, doen we niet aan, wil je vooraan staan, kom dan optijd. We houden geen plekken vrij, dus wil je met een groep bij elkaar staan, kom dan tegelijk aan.

Verder:

Voor velen het begin van het nieuwe meetingseizoen. Gezellig bij kletsen na een winterstop, elkaars projecten bekijken, hapje, drankje en natuurlijk een aantal standhouders waar je het een en ander kunt kopen.

Net als voorgaande jaren is het meeting terrein een NO-Flyer zone, er mag dus NIET geflyerd worden. Wil je toch flyers uitdelen, zorg dan dat de flyers uiterlijk donderdag 2 maart bij ons binnen zijn, dan stoppen wij ze bij in de goodiebag :tu:
Als je flyers of andere zaken voor in de goodiebags hebt, neem dan even contact op via mail@vwspeed.nl.

Meer info vind je op www.vwspeed.nl en op onze Facebookpagina
#2778444
VwPsycho schreef:Kijk even op de Facebook pagina van VWForum. Ben nog steeds bezig met uploaden dus er komen nog een aantal bij. Daarna zal ik een kleine selectie hier plaatsen voor degene die geen FB hebben :tu:

Super,

Al heel veel bekeken voor mijn rode Lupo met witte wielen en VW logo groot op de zijkant maar helaas tot nu toe 1 foto van de verkeerde kant haha

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]

Bougies Polo 1.4 GTI (6R)

Even een vraagje, vandaag de bougies vervangen (wa[…]

Er is een vast bedrag dat volkswagen vergoed in NL[…]

Ben nu toch aan het heroverwegen wat ik met de ove[…]

Polo 2016 start niet

Waarmee is de auto uitgelezen? Veel tools zijn nie[…]

Probleem bleek uiteindelijk een kapotte EGR klep. […]

Ik had stoeprandschade en kon mijn velg laten hers[…]

Mijn T roc vanuit Italië is ook offline naar 2 jaa[…]