VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg
  • Gebruikersavatar
door TiguHarry
#2793800
Hoi VW rijders, mijn naam is Harry. Ik heb mijn laatste Octavia ingeruild voor een Tiguan 1.4 R-Line.
Na 3 Skoda's en wat zoeken naar een geschikte SUV kwam ik bij de Tiguan. Deze R-Line deed me denken aan mijn vroegere Golf's, maar het belangrijkste koopargument was toch wel het comfort wat ik ervoer tijdens de proefrit; ZO STIL !!! De R-Line bestaat o.a. uit de Suzuka velgen. Nou ben ik benieuwd naar ervaringen hiermee van rijders, qua rijden......want de proefrit kon niet met die Suzuka's.....
Is het comfort nog wel aanwezig ? Zijn er mensen die toevallig op 4-seizoensbanden rijden ? Welke maat banden hebben jullie er op ? Hoe bevalt die 4-seizoensband ?
#2813312
Geen nieuws = goed nieuws !
Inmiddels een jaar met deze auto een een waar genot om er telkens mee onderweg te zijn! Ik heb de
Pirelli Cinturato P7 All Season banden laten monteren en er geen moment spijt van gehad.
Waar ik inmiddels erg benieuwd naar ben is hoe jullie het navigatiesysteem ervaren? Ik vraag me af of inmiddels updates beschikbaar zijn ? Zelf heb ik hier helemaal niks van gezien via mijn dealer.....
door aaw
#2815538
wat zijn je eigen bevindingen met de 20" Suzuka's. Wij hebben ze ook besteld. Ben erg benieuwd wat de rij-ervaringingen zijn.
Bijlagen:
IMG-20181227-WA0007.jpg
IMG-20181227-WA0007.jpg (238.52 KiB) 1728 keer bekeken
mph of kmu Touran 2011

Geen idee wat je bedoeld met 2de snelheidsaanduidi[…]

Zie forumregels. Zou je aub alle gegevens erbij wi[…]

Hartstikke fijn dat het werkt. Dank voor de feedba[…]

Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]