VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door TouaregR5
#1454933
OEPS verkeerde topic :oops: :oops: :oops:

Hallo allemaal.... ik ben een trotse Touareg bezitter die vrijdag as. wordt geleverd door Pon.

Zwarte metalic met beige leer, opendak, automaat, stoelverwarming, afneembare trekhaak, rns ed. 8)

Het is een gebruikte R5 TDI met van alles erop en er aan... en zaterdag ga ik gelijk lekker op vakantie met de sleurhut erachter van 8,5m ;) 8)

De Touareg is vervanging van een Passat w8 4motion variant en daarnaast rij ik voor mijn werk een VW bus T5 2.5tdi 4motion

Ik hoop hier wat informatie te kunnen vinden en kunnen geven met mijn vw diesel ervaringen van de laatste jaren.

Gr. Dimitri
Laatst gewijzigd door TouaregR5 op 28 feb 2014 16:51, 8 keer totaal gewijzigd.
#1454998
TouaregR5 schreef:Mijn krachtigste wagen is geen vw :oops: maar een 911 die is voor de fun en daar rij ik alleen maar in het weekend mee 8)
foto? :mrgreen:
#1457201
Hierbij een foto van mijn speeltje die ik bijna iedere dag was of wanneer het nodig is 8)

MAARRRRR nog 2 nachtjes slapen en dan krijg ik mijn Touareg... zojuist de betaling overgemaakt naar Pon... worden weer een hoop uurtjes werken/schrijven :GRR:

Vrijdag ophalen en dan direct door naar Apeldoorn om de milieu sticker van DL op te halen, naar huis caravan aan pikken en 3 weken genieten met rijden 8) de planning is om in 3 weken zo'n 3800km af te leggen.
Bijlagen:
rooi4.jpg
rooi4.jpg (187.84 KiB) 12698 keer bekeken
Laatst gewijzigd door TouaregR5 op 14 sep 2010 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
#1480739
ZO ben terug van vakantie en heb wat leuke pica's gemaakt!

De wagen trekt echt als een beest de 1700kg zware caravan omhoog..... :tu:
Bijlagen:
DSC01898.JPG
DSC01898.JPG (812.87 KiB) 12627 keer bekeken
DSC01890.JPG
DSC01890.JPG (759.19 KiB) 12627 keer bekeken
#1480808
Ik wil een ander setje achterlichten, uitlaattips, xenon en chrome dakdragers (maar die zijn moeilijk gebruikt te vinden)

Velgen laat ik even zo want daar zitten splinternieuwe M+S banden onder! Zo kan het vrouwtje veilig de winter door (zij rijdt voor 99% met de auto)
#1501741
Meller schreef:netjes ! :E de porsche is ook wel mooi.. mooi rood is niet lelijk :tu: heb je plannen met de wagen of laat je m zo ?? andere velgen is altijd leuk natuurlijk ;)
+1 moi=oi wagen park en ook een w8 was vast geen straf om te mogen rijden..??? :tu:
P1031 p2270 code 02 sensor

Hallo laaste dagen krijgen we meerdere codes op on[…]

Lane assist pas bij 80km/h?

Lijkt me lastig, lane assist wil je, kost wat kost[…]

Lijkt me niet normaal. Mijn auto heeft het gelukki[…]

navigatie MIB2

Inderdaad, er nu op eens een nieuwe update (nov '[…]

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en nog aan het […]

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]

Had jij een oplossing? Ik heb een soortgelijk prob[…]