VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met de ID4
  • Gebruikersavatar
door radavi
#2836365
De deur voor de bestuurder is nooit een probleem, maar van de passagiers wel. Die krijg ik vaak niet open. Zowel de bijrijderskant als de achterdeuren eigenlijk.

Iemand hier ook problemen mee of een trucje of is het ergens een instelling die ik over het hoofd zie?
Gebruikersavatar
door RobVrhff
#2836372
In mijn Golf kan ik in het menu instellen welke deuren ik open als ik bij de auto kom (keyless). Bestuurderszijde, passagier, alle deuren...
door radavi
#2836378
Ga vandaag eens kijken of dat een optie is, zou wellicht het probleem op kunnen lossen inderdaad. Maar blijft wel raar dat handmatig open proberen te doen (zonder sleutel) een probleem blijft als de bestuurders deur al open is
door JeroenPaulD
#2836579
Is menu-instelling. Weet even niet of het ‘wagen’ of ‘setup’ is maar liep hier zelf ook tegenaan en is nu verholpen.
door radavi
#2836580
volgens mij was het wagen..maar weet het ook niet meer..weet alleen dat die vandaag beide scherm zwart gaf, dat de vrouw inmiddels al een uur bij de dealer zit die alles gereset heeft "alle storingen zijn nu weer gereset" en dat die het weer doet..maar het feit dat we zelf dan geen storingen gezien hebben is natuurlijk ook raar. En als je ze reset, dan zijn ze niet verholpen, maar enkel even tijdelijk weg natuurlijk......
door Mari
#2836586
CAR -- SETUP -- OPENEN EN SLUITEN... daar kan je aangeven of slechts 1 deur of alle deuren van het slot moeten!

Niet alle storingen in de auto worden getoond op het scherm van de auto, daarvoor zal je de auto moeten uitlezen om dat te weten te komen.
radavi vinden dit leuk
door BernardJanssen
#2838742
Er zijn meerdere ID.4-en die dit vertonen. Ik noem het een gevaarlijk spel wat VW hier speelt.

Ik ervaar dat dealers verschillend reageren en de klant soms niet serieus nemen. Mijn advies zou zijn om te volharden in het eisen van degelijk onderzoek want al wordt het probleem vaak ontkent (auto laat t ook maar willekeurig, af en toe, zien): VW weet van dit probleem af. Ons is uiteindelijk aangegeven vanuit PON en fabriek dat dit met update 3.1 mogelijk verholpen zou zijn. Wanneer die komt spreekt men zich niet over uit. (Eerst 3.0 maar eens OTA en installeren: maar daarvoor moet ik een ander thread hebben denk ik)

Waar ik het grootste probleem mee heb is dat men voorbij lijkt te gaan aan de onveiligheid welke dit met zich mee kan brengen: bij een calamiteit kan je mogelijk niet bij je kind...
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]