VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Scirocco, Corrado, EOS & Beetle
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2821155
Liefhebbers, misschien vreemd, wellicht raar, maar nooit geschoten is altijd mis.

Jaren geleden kocht mijn broer zijn eerste auto: een rode Corrado G60. Hij heeft deze toen compleet gereviseerd. Na meerdere jaren van veel rijplezier werd de auto noodgedwongen verkocht.

Als echte liefhebber mist hij zijn allereerste auto en is hij heel benieuwd hoe het momenteel met de Corrado is. Hij wil daarom graag in contact komen met de huidige eigenaar. Volgens de kentekencheck heeft de auto nog APK en zou logischerwijs nog moeten rond rijden. Het is een schot in het diepe, maar hopelijk weet iemand enigszins details!

Dus bij deze: weet iemand meer van deze Corrado, kent iemand de eigenaar, heeft iemand een foto, hoe is het met de auto? elke vorm van informatie is welkom!
#2821183
Bartaggio schreef:Volgens mij staat ie al een flink tijdje bij iemand in de garage

Vervaldatum APK: 16-04-2010
ja wou het net zeggen.
maar hij is nog wel verzekerd zie ik.
#2821194
Klopt - ik had verkeerd gekeken. Excuses daarvoor.

Ik ga een oude foto opzoeken en social media inschakelen! Heel benieuwd of het gaat lukken, nog benieuwder naar de huidige staat van de auto. Zeker alsdie al zo lang stil staat. Spannend!

Bedankt allemaal voor de hulp en reacties!
Stuur en stoelverwarming

In mijn GTE gaat bij dit weer elke keer bij een ni[…]

P1031 p2270 code 02 sensor

Hallo laaste dagen krijgen we meerdere codes op on[…]

Lane assist pas bij 80km/h?

Lijkt me lastig, lane assist wil je, kost wat kost[…]

Lijkt me niet normaal. Mijn auto heeft het gelukki[…]

navigatie MIB2

Inderdaad, er nu op eens een nieuwe update (nov '[…]

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en nog aan het […]

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]