VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Zaahied
#2815310
Goedemiddag allen!

Na een hele lange tijd en 3 kinderen verder is bij mij weer de vw koorts aangewakkerd om iets met mijn touran te gaan doen. Airlift v2 zat er al een tijdje in en gisteren eindelijk een mooie set velgen kunnen vinden.

In dit geval zijn het de Audi Rotor 19 inch geworden. Ik weet het, niet origineel maar voor mij zeker tijdloos. Op deze wielen zitten momenteel 255-35-19 banden. Nog in zeer goede staat ( ruim 6,5mm) maar helaas te groot voor mijn Touran.

Maar nu komt mijn vraag aangezien ik er al een tijd uit ben, welke banden maat kan ik hierop gooien waarbij de banden iets getrokken staan zodat de auto lager kan?

En...... wie o wie heeft een goed set toevallig liggen? ;)
Ik kan Achilles nieuw halen a 80 euro per stuk maar ik heb liever een meer bekend merk die enigszins gebruikt zijn.

Nu snap ik dat auto banden super belangrijk zijn maar de auto staat meer stil dan dat er mee gereden wordt, nog geen 2000km per jaar en deze set zal alleen tijdens de zomer gebruikt worden.

Alle info en input is welkom jongens! :tu:
#2815319
Super! Bedankt voor het delen! Dikke golf!!

Ik heb zelf 8,5J met een ET43, zou 225 35 19 beter passen? Wil ze iets getrokken maar niet extreem.
P1031 p2270 code 02 sensor

Hallo laaste dagen krijgen we meerdere codes op on[…]

Lane assist pas bij 80km/h?

Lijkt me lastig, lane assist wil je, kost wat kost[…]

Lijkt me niet normaal. Mijn auto heeft het gelukki[…]

navigatie MIB2

Inderdaad, er nu op eens een nieuwe update (nov '[…]

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en nog aan het […]

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]

Had jij een oplossing? Ik heb een soortgelijk prob[…]