- 21 sep 2014 12:20
#2589433
Jongens
Ik ben een beetje aan 't rondkijken voor een motorswap als de Ibiza geen daily meer zou blijven .
De reden is dat er een iritante tik in het blok zit ,, vooral bij het starten van de koude motor .
Dit zal een kwaaltje moeten zijn van de 1.4 blokjes van VAG .
Ik zie wel iederen een R32 / R36 blok nemen in hun golf .
Alleen denk zelf toch dat een 1.8 20vt van een Ibiza FR / Cupra toch het handigste is ?
Zou 't plug and play kunnen zijn als er een blok uit een 1.8 20vt komt ?
Wat zou ik serieus rekening mee moeten houden ?
Alle tips zijn welkom !
Ik ben een beetje aan 't rondkijken voor een motorswap als de Ibiza geen daily meer zou blijven .
De reden is dat er een iritante tik in het blok zit ,, vooral bij het starten van de koude motor .
Dit zal een kwaaltje moeten zijn van de 1.4 blokjes van VAG .
Ik zie wel iederen een R32 / R36 blok nemen in hun golf .
Alleen denk zelf toch dat een 1.8 20vt van een Ibiza FR / Cupra toch het handigste is ?
Zou 't plug and play kunnen zijn als er een blok uit een 1.8 20vt komt ?
Wat zou ik serieus rekening mee moeten houden ?
Alle tips zijn welkom !