VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Bombom
#2823694
Helaas had de lokale sloperij geen golf 3 staan. Die van de polo zijn een andere maat. Is er een ander type auto (Seat of Skoda bijv.) Die hetzelfde pieletje hebben?
Gebruikersavatar
door JUUL
#2823697
Achter de handvat zitten 2 schroeven. Haal het kapje weg en draai ze los. Als je raamslingers hebt moet je de achterste kunststofring opzij wippen dan haal je hem zo eraf. Deurslot pin eraf draaien. Van onder naar boven met gelijkmatige kracht het paneel los klikken van de deur. Als hij los zit til je hem omhoog, pas wel op met kabels achterin en stang van de deurgreep...niet te hard trekken dus. Nu kun je het paneel helemaal verwijderen :tu:
Gebruikersavatar
door Bombom
#2823754
Ik heb weer een nieuw probleem ondekt. Ik merkte dat het aan de rechterkant in de kofferbak vochtig is dus ik ging op zoek en kwam al snel bij de tankdop uit. Achter het rubber zat het vol met zand. Ik kan daar vanuit de wielkas gewoon bij met m'n hand dus er mist wrs een stuk "spatbord". Na met m'n handen zoveel mogelijk zand weggehaald te hebben (een halve emmer bijna) zag ik een oranje draadje met zo'n plat metalen stekkertje eraan los liggen daar. Waar dient dit draadje voor en waar moet hij op aangesloten zitten? Hoe kan ik dit gat het beste dicht maken? :tu:
Gebruikersavatar
door Bombom
#2824057
Weer even back on topic... Ik heb een setje gekocht, drie sleutels, contactslot, 2 handvaten met sloten en dus die (afgebroken) verbindingspennetjes, en een kofferbak slot. Vooralsnog heb ik alleen het handvat van de bestuurders kant er af gehad omdat daar dat pennetje was gebroken. Dus die krijg ik er wel in. Is het handvat van de bijrijders kant exact hetzelfde verhaal qua uit- en inbouwen? En dan, wie kan me vertellen hoe ik het kofferbak slot en het contactslot moet doen? Mvg!!
Stuur en stoelverwarming

In mijn GTE gaat bij dit weer elke keer bij een ni[…]

P1031 p2270 code 02 sensor

Hallo laaste dagen krijgen we meerdere codes op on[…]

Lane assist pas bij 80km/h?

Lijkt me lastig, lane assist wil je, kost wat kost[…]

Lijkt me niet normaal. Mijn auto heeft het gelukki[…]

navigatie MIB2

Inderdaad, er nu op eens een nieuwe update (nov '[…]

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en nog aan het […]

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]